Translate

11 Kasım 2013 Pazartesi

Victoria's Secret Amber Romance

     
              Biraz kendimi şımartmak istedim ve uzun bir aradan sonra "Amber Romance"  setimi sipariş ettim . Neden uzun bir aradan sonra , çünkü kokulu vücut losyonlarının pek sağlıklı olmadığını duydum . Ama onsuz da olmuyorkiii

Kehribar, creme anglaise,vanilyanın muhteşem kokusu diyebilirim.  Duş jelini , vücut spreyini ve losyonunu sipariş ettim.  Üçünü bir arada kullandığınız zaman  daha kalıcı oluyor. Etrafa mis gibi koku saçıyorsunuz.


      İçinde aloe vera ve papatya özü var.  Cildinizin nemlendiğini,canlılık kazandığını  hissedeceksiniz.
Üstelik o güzel kokusuyla kendinizi çekici hissedeceksiniz. :)
      En başta koku biraz ağır gelebilir. Tabi bilindiği üzere her tende aynı olmuyor. Ama denemenizi öneririm kızlar.
      Ben gittigidiyordan satın aldım. Ama Cevahir alışveriş merkezinde de Victoria's secret mağazası açıldı. Kokuyu bilmeyenler için mağazadan almak daha mantıklı olacaktır.
     

Kutusuyla, torbada çok hoşuma gitti. Pembişşş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder