Translate

29 Ekim 2013 Salı

Rahmi Koç Müzesi'nden düğün fotoğraflarım

          Yeni evlenmemin vermiş olduğu deneyimle size ilk olarak bu süreçte yaşadıklarımdan bahsetmek istiyorum. İlk etapta fotoğraf çekimlerimi konu alacağım. Düğün günü yaklaştıkça fotoğraf konusu benim için
kabus olmaya başlamıştı. Ta ki o saatler yaşanana kadar...

          Ummalı bir araştırmanın ardından çekim yerini Rahmi Koç Müzesi olarak karar verdim.
Bu fikri eşime kabul ettirmek her ne kadar zor olduysa da, sonunda kazanan ben olmuştum :) Orda aradığım
her şey vardı. Deniz, nostalji, oyun parkı , doğa.. herbirini en iyi şekilde değerlendirmek istiyordum.

      Fotoğraf çekimlerine ilk olarak vapurdan başladık. "Fenerbahçe Vapuru"..






         4. fotoğrafta eşimi kartal moduna sokmaya çalıştılar. Çünkü fotoğrafçı beşiktaşlı eşim ise fenerbahçeli, hemde tam bir fanatik...
         Vapurdan ayrıldıktan sonra sırada uçak vardı. Fakat ben ona cesaret edemedim. Merdivenleri gözümü korkuttu, sakatlık çıkartabilirdim.
        Tramvaylara doğru yol alırken köşede duran Kabuk Adamm'ı keşfettik. Çok hoşuma gitmişti tabikide fotoğraf çekilmeden olmazdı. Başladık yine kahkalar eşliğinde çekimlere.
 
       İnanılmaz güzel bir ortam oluşmuştu. Ağustos ayında güneşin altında , o gelinlikle bu kadar zevkli bir çekim olacağına kimse beni inandıramazdı.
       Sıra gelmişti nostaljik tramvaylara.. Rahmi koç müzesinin en çok hoşuma giden kısımlarından biri.
İsterseniz bu tramvayda gezide yapabiliyorsunuz. Sütlüce - Hasköy arası nostaljik bir gezi kulağa çok hoş geliyor. Tramvayın içinde eski reklam fotoğrafları var. Bunları incelemek çok keyifli.








       Ve birde Coco Cola otobüsümüz vardı. İçine giriş için malesef izin yok.


     
 Ve burayı da tamamladıktan sonra müzenin çeşitli eski dükkanların, eski bir arabanın bulunduğu  meydan var. Burası bayag yoğundu. Özellikle araba için belirli süre sıra bekledik. Tabi o esnadada boş durmadık...





          Fotoğraf çekimlerinin vazgeçilmezlerinden biri tabiki de aksesuarlar. Bıyık, dudak, kokoş şapkalar, renkli balonlar ,papyon vs..

         İştee benimde fotoğraf çekimim böylece geçti gitti. Çekimler bittiğinde binyüz adet fotoğrafımız olmuştu. Fotoğraflarımızda emeği geçen Zeki Bey'e ve yanımızdan ayrılmayan arkadaşım Nurcan'a çok teşekkür ederiz.
        Gelin adaylarına fotoğrafları için kesinlikle önerebileceğim bir yer. Giriş ücreti 350,00 tl alıyorlar. En fazla 5 kişi girebiliyorsunuz . Bu müzeyi normal bir günde de kesinlikle gezmek istiyorum. İncelenmesi gereken ve insana keyif veren çok fazla şey var.
         Görüşmek üzere....
       
       
 
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder