Translate

16 Ocak 2014 Perşembe

Christian Dior Hypnotic Poison Eau de Toilette Sprey


        Herkeselere merhaba,

        15 gün sonra doğumgünüm. Ve dayanamayan kocam hediyemi şimdiden verdi. Kutudan ne mi çıktı... Tutkunu olduğum , vazgeçilmezim Hypnotic poison.........

     
      Bana göre bu parfüm tam bir başyapıt. Kendileriyle ilk tanışmam Taksim'de gerçekleşti. Parfüm almaya gittiğimde satıcı bana bir parfüm önereceğini ,afrodizyak etkisi olduğunu,  biraz ağır fakat çok etkileyici olduğunu, hatta bazı Arap ülkelerinde yasaklandığını söyledi. Tabiki onu dinledikçe parfümü koklamak için can atıyordum. Ve sonunda o an. Aman tanrım bu ne böyle , iğrenç ve çok ağır kalsın dedim.. Lancome'u alıp çıktım.
      Dakikalar geçtikçe bir baktım burnumu kolumdan alamıyorum. Parfüm harika olmuştu. Lancome biter bitmez koştum hemen kaptım bir tane. İlk zamanlar tenim yabancıladı yakışmadı sanki. Ama inatlaştım bunu istiyordum, bunu kullanmalıydım. Çünkü gerçekten baştan çıkarıcı bir etkisi var. Parfümü sıktığımda gün boyu burnuma gelen kokudan inanılmaz keyif alıyorum. Unuttuğum zaman boşluk hissediyorum. İnsanların parfümümü konuştuklarını duyuyorum. Bu parfümle  bir yere girdiğinizde imzanızı attığınıza emin olabilirsiniz bayanlar..
      Hypnotic Poison 1998 yılında üretilmiştir. İçeriğine göz gezdirdiğimizde;
Üst notalar: Hindistan cevizi, mürdüm eriği, kayısı
Orta notalar: Sümbül, yasemin, inci çiçeği, gül, kimyon, brezilya gül ağacı, jacaranda
Alt notalar: Sandal ağacı, badem, vanilya, musk
       Parfümü ilk sıktığımda burnuma anason kokusu geliyor. Bu biraz itebiliyor. Fakat biraz zaman geçtikten sonra teninizde büründüğü hali müthiş.
       Şişesi kullanışlı, tutkunun rengi kırmızı tercih edilmiş ve yuvarlak hatlara sahip. EDT olmasına rağmen kalıcı bir koku.
     

           Kendinizi cesur, seksi,cüretkar hissedeceksiniz.. İsminden de anlaşıldığı gibi bu zehir sizi hipnotize edecek. 
           Bu parfüme ya bağımlı olup ömür boyu kullanacaksınız, yada nefret edeceksiniz. Ya siyah ya beyaz ortası yok. 

        Bu başyapıt hakkında yada başka parfümler hakkında öneri ve yorumlarınız var mıı??

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam
Facebook/ ballı turtam


2 yorum:

  1. Arası yok demişsin nasıl bir koku merak ettim doğrusu:) bana da beklerim, sevgiler.

    http://thelifebyhulik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Denemenizi tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil