Translate

17 Ocak 2014 Cuma

Yves Rocher ile Tırnak Bakımı


          Bugün Yves Rocher'ın anti-breakage tırnak bakım ürününü mercek altına alacağız.


           Ürünün amacı tırnaklarımızı daha sağlam yapıya kavuşturarak, kırılmalarını önlemek, güçlenmesini sağlamaktır. İçeriğinde bulunan yağlar sayesinde tırnakları güçlendirir. İçeriğinde organik kakao yağı, organik karite yağı, hint yağı havai cevizi yağı, avokado yağı bulunmaktadır. 
           
         Ürünün ayrıca kitükül giderici özelliği de vardır. Aslında ben satın alırken o amaçla satın almıştım. Sertleşen tırnak etlerini güzel yumuşatıyor, böylelikle etleri temizlemeniz kolaylaşıyor. Aşağıda ki fotoda da göreceğiniz üzere ağzı eğik bir biçimde böylece kitükülleri kesmek yerine bunla itmenizde mümkün olabiliyor.



         Yalnız itme biraz zor olabiliyor. Çünkü ağzını kalın yapmışlar. Buda benim için negatif bir durum. Daha önce başka bir markanın kullanmıştım. Daha inceydi ve içeri doğru iyicene itebiliyordum.

          Tırnaklarım malesef çok kırılgan bir yapıya sahip. Özellikle kırmızı oje sürdüğümde 2-3 gün kalırsa kesinlikle kırılıyorlar. Birde bunda kansız olmamız verdiği etkide var.

          Ürünün fiyatı gayet uygun. 9.90 tl. Tavsiye ederim. Manikürünüzü yaparken işe yarayacaktır.

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam
Facebook/ ballı turtam

Bakımlı günler dilerim

1 yorum:

  1. Merhaba bloğunun ismine bayıldım :) ♥ Yalnız Blogunda çok önemli bir eklenti eksik şu adresten bloglara izleyiciler butonu eklemeyi resimli anlattım bir bak istersen eklersen blogunu takibe almak isterim :) Ayrıca bloguma da beklerim :) Sevgiler

    YanıtlaSil