Translate

22 Kasım 2013 Cuma

Golden Rose Renga rengarenkk




        Golden Rose'un şahane ojelerini biraz inceleyelim mi kızlar..!

        Öncelikle fırçası harika. Kalın ve kısa bir yapıya sahip, sürdüğünüz zaman tırnağınızı kavrıyor. Tek seferde rahatça sürebiliyorsunuz. Ama minik tırnaklılar için biraz sorun olabilir :)
     
 Ve en önemlisi tek sürüşte rengini veriyor. Ben ikinci kata ihtiyaç duymadım.

 

         Benim favori renklerim 5,11,46,50 ve 08 nolu renkler. Özellikle 11 nolu kırmızı renginde canlı güzel bir ton yakalamış. Yazın pembe tonlarını çok kullanan biri olarak , pembiş tonlarını da öneririm. Renk skalasına aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. Fiyatı 2,80.

        http://www.goldenrose.com.tr/tr/urunler/89/tirnak-oje-rich-color-nail-lacquer/1

     Bayanlar için en çilelisi tabiki ojenin kurumasını beklemektir. O konuda da kötü sayılmaz. Tabi ben birde üzerine avonun oje kurutucusunu sıkıyorum. Ondan dolayı çok vaktimi almıyor.
     Bu oje hakkında olumsuz şunu söyleyebilirim ki çabuk soyuluyor. Belkide bu tek kat sürmemden de kaynaklanabilir..
     Ama kızlar denemekte fayda var derimm....

Kendinize iyi davranın..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder