Translate

13 Kasım 2013 Çarşamba

Spor Üyeliği


  Merhaba...
      Bu yıl mart ayında düğünüme hazırlık amaçlı spor salonuna yazılmıştım. "Pure jatomi fitness." Plates, aerobik, salsa, kickboks, spining, step, zumba, fat burning, body fat attack, cycling, ABS,   vs. dersler bulunmaktadır. Ayrıca masa tenisi, ufak basketbol sahası bulunmaktadır.  Kadınlar günü olması dolayısıyla kampanya vardı ve 79 tl ye yazıldım.
      Evlendikten sonra bana biraz ters kaldı ve o yüzden devretmek istiyorum. İlgilenenler olursa tugbaan17@gmail.com adresine mail atabilirler.  Mart ayının sonuna kadar geçerli. 4 aylık bir süreç ..Üyeliğim "Forum İstanbul" klübündedir.  Ayrıca benle beraber gelen bir arkadaşımda benden ötürü devretmek istiyor.
     2 adet stüdyo vardır. Bayanlar için özel bölüm bulunmaktadır. Banyolar, giyinme odaları temiz ve ferahtır.
     

               Daha ayrıntılı bilgi için linkini aşağıya kopyalıyorum .
http://jatomifitness.com.tr/

Kendinize iyi davranın :)

1 yorum: