Translate

15 Kasım 2013 Cuma

KİEHL'S MIDNIGHT RECOVERY CONCENTRATE MUCİZESİ


     



         Kiehl's in mucizevi iksiri... Bir dönem makyajdan ötürü cildimi çok yorgun hissettim.Çözüm için  başladım internetten araştırmalara ve bu iksiri o zaman keşfettim. Hemen en yakın mağazadan temin ettim ve başladım kullanmaya. 
         Gerçekten de mucizeviydi, daha ilk kullanmamda  etkisini göstermişti. Sabah kalktığımda cildim yumuşak ve daha canlıydı. İlk alırken tereddüt etmiştim. Çünkü ürün yağlardan oluşuyor ve benimde epey yağlı bir cildim var. Fakat ürünü kullandığım sürece , sabahları kalktığımda cildimde bir yağlanma ve ağırlaşma olmadı.  Tabi en önemlisi alerjik bir reaksiyon da göstermedi. Zaten böyle bir durumda ürünü hemen iade alıyorlar. Belirli bir süre sonra arayıp memnuniyet değerlendirmesi yapıyorlar. Ona göre tamam yada devam :)
         
                
       Ürünün içerisinde paraben bulunmuyor. Çuha çiçeği yağı, lavanta özü yağı ve skualandan oluşuyor. Tamamen bitkisel içerikli. Kullanım şeklini ise şu şekilde tarif ettiler; geceleri , her gün kullanılırsa 2-3 damla, haftanın belirli günleri kullanılacaksa 5-6 damla olarak.  Fiyatı web sayfasında 119,00 tl olarak gözüküyor. Ürün bayağ uzun gidiyor. Konsantre olduğu için çok az sürülüyor. Bu fiyata değdiğini düşünüyorum. 

      Şunu da eklemek isterim ki kokusu da çok güzel. Kesinlikle denemeniz gereken mucizevi  bir ürün. Cildinizdeki canlanmayı ve gençleşmeyi hissedeceksiniz.Benden tavsiye... 

   Kiehl'sin daha bir çok ürününü kullanıyorum. Hepsini sizinle paylaşacağım , takipte kalın ...
                                  
       



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder