Translate

27 Kasım 2013 Çarşamba

Roc Lait Demaquillant Multi-Actions / 3'ü 1 Arada Makyaj Temizleyici Bakım


      Merhaba! bugün bir dönem belirli süre kullandığım makyaj temizleme sütümden bahsetmek istiyorum.
Roc' un başarılı bulduğum ürünlerinden biri. Göz, yüz, boyun bölgesi kullanımı için uygun. Ben sadece göz makyajımı temizlemek için kullandım ve memnun da kaldım. Göz makyajımı temizlerken favorim her zaman için kremsi ürünlerdir. Daha rahat temizlediğimi hissediyorum ve sanki gözlerim yıpranmıyor .
      Ürün tanımı 3'ü 1 arada olarak yapılıyor. Yani temizleme, tonik, nemlendirme. Fakat ben hepsini ayrı ayrı kullanmak gerektiğini düşünmekteyim. Bu tarz bir ürünü kullanmak yerine cildimi yıkayıp tonikleyip nemlendiricimi sürdüğümde cildimi çok daha fazla ferahlattığını hissediyorum. Ama göz makyajı için çok memnun kaldığım bir ürün. Hem göz çevremi nemlendiriyor hem de suya dayanıklı makyajlarda bile çok güzel temizlik sağlıyor.

             Ürünün kokusu müthiş , inanılmaz hoşuma gidiyor. Ambalajına gelince pek kullanışlı olduğu söylenemez. İlk zamanlar sıkıntı olmuyor fakat ürün azalmaya başlayınca iş biraz zorlaşıyor. Pompalı olmasını tercih ederdim.
            Boyutu 200 ml ve  uzunca bir süre kullanabiliyorsunuz. Denemenizi tavsiye ederim

Roc
Kendinize iyi davranın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder