Translate

2 Aralık 2013 Pazartesi

L'OREAL PARIS Studio Secrets Makyaj Bazı

       Günaydın' Herkese iyi haftalar diliyorum .. Bugün Loreal'in makyaj bazını inceleme altına alacağım. Önceden baz uygulama gibi bir alışkanlığım yoktu. Bir gün Trendyol'da Loreal'in kampanyası vardı ve fiyatı uygun olduğu için sipariş ettim.
        Makyaj bazını cildimizi temizleyip nemlendiricimizi sürdükten sonra ince bir tabaka halinde  uygulamalıyız. Ciltteki gözenekleri, çizgileri doldurarak pürüzsüz bir görünüm elde edilmesini sağlar ve cildinizi makyaja hazır hale getirir. Böylelikle fondöteninizi sürmek daha kolay olur ve eşit şekilde dağılımı kolaylaşır. Zaten sürdüğünüz zaman cildinizde bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük hissedeceksiniz. Baz makyajınızın kalıcılığını arttırır. Cildinizle fondöteniniz arasına bir set çeker.
     

       Ürünün yapısı köpük gibi yumuşak bir kıvamda ve kokusuz. Yağlı bir cilde sahipseniz kullanmanızı öneririm. Çünkü ciltteki yağı hapsediyor ve mat bir görünüm elde ediyorsunuz. Böylelikle makyajınızın kalıcılığı da artmış oluyor. Özellikle cildi aşırı yağlı bir insan olarak özel günlerde muhakkak makyaj bazımı kullanıyorum. 
       
Ürünü cildinize çok iyi yedirin. Yoksa topaklanma olabilir.

       Ürün 15 ml  , fiyatı da şuan 30-35 tl civarında. Ürünü cildinize uygularken çok az almanız yeterli oluyor. Sürekli kullanıldığında uzun soluklu olacağını sanmıyorum. Şunu da belirtmek isterim cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Sivilcelenme meydana gelmedi. Ama dediğim gibi çok sık kullanmıyorum. Ne kadar çok ürün kullanırsak bir o kadarda cildimizi yormuş oluyoruz.

                            

       Benim cilt için  kullandığım tek marka Loreal oldu. Göz için henüz kullanmadım. Loreal'dan memnun kaldım ama diğer markalar hakkında bilgim olmadığı için karşılaştırma yapmam mümkün değil. Sizin önerdiğiniz markalar varsa  bilmek isterim ???
          
 Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder