Translate

25 Aralık 2013 Çarşamba

Avon Mega Effects Mascara ve Avon eldivenlerim


         Herkeslere merhaba. Avon' da merak ettiğim iki ürün vardı. Sonunda elime ulaştılar ve şimdi deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum.
         1.si Avon mega effects mascara.

     Oldukça merak ediyordum. Duymuşsunuzdur ki olağan mascaraların dışında bir ürün. Kendi sloganında da olduğu gibi Avon'dan bir ilk!  İlk sipariş etmekten kaçındım. Fakat daha sonra merakıma yenik düştüm ve siyah maskaram çok olduğu için mavisinden bir adet sipariş ettim.
     Şunu söylemeyliyim ki ürün tahmin ettiğimden çok daha iyi. Fırçasına bir göz atalım.
      Fırça fotoğrafta görüldüğü gibi sık taraklara sahip. Bu taraklar silikondan oluşuyor ve boyutları uzunlu kısalı. Uygulama aşamasında kirpiğinizi aşağıdan yukarı doğru tarıyorsunuz. Uzunlu kısalı olmasından dolayı her bir kirpiğinizi kavrıyor.
      İlk sürüşünüzde kirpikleriniz tek tek ayrılıyor ve uzunluk etkisi yapıyor. İkinci katta ise dolgunluk veriyor. Ve mascaranın en beğendiğim yönü şu oldu, alt kirpikler için muhteşem bir ürün!!. Sürdüğünüz an tüm alt kirpiklerinizi kavrıyor ve tek tek ayırıyor.
       Ben kirpikleri seyrek bir insanım maalesef. Ondan dolayı dolgunluk benim için çok önemli. Yaptığı dolgunluk etkisinden memnun kaldım ama çok çok değil. O açıdan daha iyilerini kullandım.
      Uygulama esnasında bir tuhaf geliyor . Fakat kısa sürede kavranıyor. Acele etmeden yavaş yavaş uygulayın ki bulaşma olmasın.  Oynar başlığı sayesinde istediğiniz gibi yönlendirebiliyorsunuz.
     Ayrıca kirpiklerimde bir topaklanma yapmadı.
 

        Aldığım bir diğer ürün ise eldiven. Biliyorum ikisi biraz alakasız oldu ama bundan da bahsetmek istiyorum. 
      Artık dokunmatik telefonumu eldivenlerimle kullanabiliyorum. Kışın en çok sinirlendiğim konulardan biriydi. Soğuğun ortasında telefonunuz çalar ve o eldivenleri çıkartıp cevap vermek bir zulümdür. Ama fotoğrafta gördüğünüz eldivendeki 3 gri parmak sayesinde böyle bir sorunum kalmadı =) Tavsiye ederim..
      Birde şunu belirtmek isterim. Aranızda avon mega effects mascara deneyimi yaşamak isteyen varsa. 
    01.01.2014 tarihine kadar bloğumu takibe almanız ve postuma mailinizle beraber bir yorum bırakmanız yeterlidir. Aranızdan bir kişi bu deneyimi yaşayacak.

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam
Facebook/ ballı turtam

Bakımlı günler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder