Translate

22 Aralık 2013 Pazar

Givenchy Absolutely İrresistible Parfümüm..


      Herkese merhaba,
      Kısa bir süre önce aldığım parfümümden bahsetmek istiyorum sizlere. Daha öncede dikkatimi çeken bir kokuydu. Ama yıllardır kullandığım tek parfümüm Christian Dior Hiypnotic Poison'dır. Kullananlar bilir vazgeçmesi mümkün olunmayan parfümlerden biridir.  Ama bir değişiklik yapmaya karar verdim ve tercihimi Givenchy'den yana kullandım.

       

      Ürün 2008 yılında çıkarıldı. Tanıtımını Liv Tyler üstlendi. Seksi, tutkulu. Ürünün Türkiye'deki satışları Aşk-ı Memnu dizisinde yapılan reklamı ile patlama yaşadı. 
      Parfümün içeriğini incelediğimizde ;
  Üst notalarda mandalina, kırmızı orman meyveleri ve kırmızı biber
  Orta notalarda portakal, yasemin
  Alt notalarda ise amber, sedir, paçuliyi barındırıyor. 

     Parfüm seksi ve kadınsı bir koku. Fakat kalıcılığından memnun kalmadım. Sabah sıkıp iş yerine gittiğimde burnuma kokusu gelmiyor. Buda beni çıldırtmaya yetiyor :):) Ama bu durum benim tenimle alakalı olabilir.

    Şişesi hoşuma gitti. Rengi, ince yapısı kullanım kolaylığı sunuyor. Azıcık kapağınla anlaşamıyorum o kadar..

   Ağır ve tutkulu kokuları seven bayanlara önerebilirim. Ama sanırım ben bu bittikten sonra eski parfümüme dönüş yapacağım. O bir bağımlılık...

   Sizin önerebileceğiniz parfümler varsa bilmek isterim?? Şunu belirtmeliyim ki fresh ve şekerimsi kokular pek hoşuma gitmiyor. 

    Bakımlı günler dilerim ..

3 yorum:

  1. Merhaba, tavsiyeler icin tesekkurler... ben agir kokular kullanamiyorum bas agrisi yapiyor bende ama cok hos bir koku onerebilirim. Hugoboss Orange Ben de yillarca adidas mavi sisesini kullandim afif ama hos bir koku ariyordum sonunda bunu buldum. Tavsiye ederim. Keyifli ve bakimli haftalar :))

    YanıtlaSil
  2. Eklemeyi unutmadan kalici bir kokudur :)

    YanıtlaSil