Translate

7 Aralık 2013 Cumartesi

Loreal True Match Concealer

       Herkese merhaba..
       Bugün olmazsa olmazım Loreal True Match Concealer hakkında paylaşımda bulunacağım.

      Kapatıcılık özelliği mükemmel bir ürün. Gözaltı morluklarını, damarları, lekeleri etkili bir şekilde kapatıyor ve göz altınıza aydınlık veriyor. Kalıcılığı oldukça uzun sürüyor. Çok az etkisini yitirse de , sabah sürdüğünüz Loreal Concealerı akşam ayna karşısına geçtiğinizde etkisinin devam ettiğini fark etmemeniz mümkün değil. Ben sabah 07.30 da makyajımı yapıyorum akşam en az 22.00 ye kadar o şekilde duruyorum. Ama gözümün üstünde en ufak birikme , topaklanma , renk bozukluğu olmuyor. Sadece biraz etkisini yitiriyor. 
           

       Ürünün fotoğrafta görüldüğü gibi fırçası sayesinde sürümü çok kolay. Likit bir yapıya sahip. Yoğunluğu çok güzel, az miktarda aldığınızda yeterli oluyor Ürünü gözünüzün altına bir kaç damla koyduktan  hemen sonra yedirmeniz gerekiyor. Çünkü çabuk sabitleniyor. 
       Renk skalası çok geniş. Loreal'den önce aynı ürün Maybelline'de denedim. Bir müddet onu kullandıktan sonra tavsiye üzerine bunu keşfettim. Maybilline de güzeldi ama yinede favorim Loreal'dir. 
        

        Ürünün fiyatı 30,00 tl civarında. 

        Benim yıllardır vazgeçemediğim kapatıcımı sizede şiddetle tavsiye ediyorum. Denemekte fayda var. Tabi sizinde bana önerileriniz varsa bilmek isterim... !!!

1 yorum: