Translate

20 Aralık 2013 Cuma

ÇEKİLİŞ VARR!! Victoria's Secret ve Maybelline

        Öncelikle herkese merhaba. Bu hafta benim için inanılmaz yoğun geçti. Cumartesi günleri de çalışan biri olarak , artık pazar günü gelsin istiyorum.

       Eminim hepinizi yeni yıl heyecanı sarmaya başlamıştır. Nereye gidilecek, ne giyilecek, nasıl makyaj yapılacak vs...
       2014'e sayılı zaman kalan şu günlerde size çekilişle ufak  hediyeler vermek istiyorum.



      Hediyelerimden bir tanesi Victoria's Secret'ın muhteşem kokulu vücut losyonu Amber Romance. Muhteşem bu ürünü size kasım ayındaki bir yazımda anlatmıştım. Postumu buradan okuyabilirsiniz. Bir diğer süprizim ise Maybelline New York Master Smoky Shadow Pencil. Ucu kalın bir kalem göz kapağınıza kalınca çekip arkasındaki fırçayla dağıtıp dumansı bir görünüm elde ediyorsunuz. Rengi koyu siyah.
Sonuncu hediyem ise 21 çeşit renge sahip göz farı paleti.
   


     Çekilişe katılmak için sizden 2 tanecik ricam olacak. Birincisi bloğumu bloglovin yada Google Friend Connect üzerinden takibe almanız. Ve ikincisi size bir şey soracağım 2014'te AŞK mı PARA mı  istersiniz? Sorunun cevabını yorum olarak bu yazımın altına yazın ve güncel mail adresinizi de eklemeyi unutmayın . Çekiliş 01.01.2014 tarihinde sona eriyor. Bu arada önemli bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bazen yorum atılamıyor diye duyumlar alıyorum. O zaman bana lütfen mailimden ulaşınız. ...> tugbaan17@gmail.com
     Herkese bol şans diliyorum ;)

Twitter/ balliturtam
İnstagram/ balliturtam
Bloglovin /balliturtam

   

19 yorum:

  1. merhaba
    gfc:yaşamın kıyısında pelin
    bloglovin:http://www.bloglovin.com/pelindemiral
    twitter:https://twitter.com/77pelin
    instagram yok umarım çekilişe dahil olurum
    2014 para diyorum çünkü 17 yıldır aşkımla beraberim
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba 2014 para dliyorum. blok bloglovin ve instagram hesabınızı deniz güner karabaş twitter hesabınızı denizgunerkrbs adıyla izliyorum sevgiler denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba instagram hariç takipteyim melek akıcı özyiğit olarak izliyorum
    twitterda https://twitter.com/akici32
    bloglovinde meleknhr
    bence aşk daha önemli para sağlıklı olmaktan sonraki 3. önemli şey
    m.akici32@mynet.com
    iyi yıllar

    YanıtlaSil
  4. merhaba
    gfc:Elif Ekici
    ins hesabım yok
    2014 para diyorum cunku ask var zaten=)
    cancer_elif_gs@hotmail.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. merhaba, gfc: azize
    instagram hesabım yok umarım kabul edersiniz. aşkım olduğu için para diyorum :)
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Herkese merhaba,mail adresime de intagram hesibım yok şeklinde çok mesaj aldım. Bundan ötürü postumda bir güncelleştirme yaptım ve instagramı iptal ettim. Blogumu takip etmeniz yeterlidir. İlginize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, askimla 2013 de evlenmis oldugum icin 2014 icin PARA diyorum :) handedevrim@gmail.con

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. izleyicinizim- prhn
    2014 para diyorum :)
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. AŞK :) leylahourieh@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. merhaba, pervin adıyla takipteyim
    para :)
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. merhabaaa:)

    gfc: kirpik kiz

    http://www.bloglovin.com/kirpikkiz

    ben gayet de para diyorum valla aşk maşk bıraktım :D

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    http://www.bloglovin.com/ozlemel
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    para :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba çiğdem oğuz adıyla takipteyim
    2014 te para diyorum çünkü aşkı buldum sıra para da :)
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    kiyida yazar gfc, blogvin http://www.bloglovin.com/ruveydaturk756
    Aşk diyorum çünkü o varsa gerisi kolaydır :)
    kiyidayazar@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil