Translate

16 Aralık 2013 Pazartesi

L'oreal Paris Professionel İnoa Amonyaksız Saç Boyası


          Herkese iyi akşamlar. Bugün biraz geç kaldım farkındayım. Ama pazartesi yoğunluğu maalesef.
Geçenlerde saçlarımı boyattım. Annemin aylardır süren ısrarlarına dayanamayarak L'oreal İnoa boya ile boyatmaya karar verdim.
         
        Saçlarım çok yıpranmış durumda. Uzun bir süre kızıl ve dinlendirdikten sonrada uzun bir süre sarı kullandım. Tabi düzleştirici de elimden düşmüyordu. Sonuç çalı süpürgesi gibi saçlar...
        Bu yaz düğün hazırlıklarımı yaparken saçımı koyulaştırmaya karar verdim. Çünkü gelinlikte koyu sac her zaman favorim olmuştur. Ağustosta çok tatlı bir kahverengine boyattım.
       Bu süreçte annem sürekli İnoa kullanmamı söyledi. Fakat yakaladığım tonu İnoa' da tutturamazlar diye hep reddettim. Sonunda annem beni  ikna etti.
       Sonuç mu mükemmel.. Saçımı boyadıktan sonra streç folyoyla sardılar ve süre dolduktan sonra yine İnoa'nın şampuanıyla yıkadılar. İlk gün tutuyorum saçlarım yumuşacık. Kendi kendime saç fönlü yeni boyandı tabikide öyle olcak dedim. Ama üzerine kaç kere yıkandım. Saçım hala yumuşacık ve parlak. Benim çalı süpürgesi saçlarım parlak duruyordu :).
L'oreal Paris Professionel

    Boyanın özelliği amonyaksız olması. Ayrıca 3 tona kadar renk açma özelliğine sahipmiş. Renk seçeneği çok, 50 çeşit renk sunuyor. Umarım sonradan kalitesinden ödün vermez diyorum ve denemenizi tavsiye ediyorum
   
Bakımlı günler dilerim..

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder