Translate

13 Aralık 2013 Cuma

Kış ayının vazgeçilmezi El kremleri..


  Buzz gibi bir İstanbul'dan herkese merhaba.
  Bugün bir bayanın yanından hiç ayırmadığı el kremlerine göz atacağız.
        Yaz kış yanımdan ayırmadığım el kremlerim. Mutfakta, banyoda, odamda, iş yerinde her yerde bir adet var :) Elime güzelce yedirdikten sonra avuç içimdeki fazlalığı dirseklerime sürüyorum. 
         Şuan kullandığım 3 çeşit krem var. Sırasıyla bunlardan bahsedelim. 
       Bu kremi Watsons yada Golden Rose'dan almıştm. Tam olarak hatırlamıyorum . Çünkü bayağ bir zaman geçti. Markasını hiç bilmediğim bu kremi sırf ambalajı yüzünden aldım :) Biz kızlar : D Kremin içeriği vanilya ve badem, kokusu gayet hoş. Ama inanılmaz cıvık bir krem. Kapağını çıkardığınız anda akmaya başlıyor. Pek kullanamadım , makyaj masamda dekor olarak beklemekte :)
       
        İşte benim vazgeçilmez el kremim. Florena yıllardır kullandığım bir üründür. Sürdüğünüz an elleriniz pamuk gibi oluyor. Yapısı, kıvamı ve emiciliği çok güzel. Türkiye'de satışı var mı bilmiyorum. Ben Almanya'dan getirtiyorum. Hep papatyalısını kullanmıştım. Ama bu sefer aloe vera ve zeytinyağlısı da geldi. Hepsi birbirinden güzel kokuyor. Nemlendirici özelliğinden çok memnun kalacağınız bir ürün. Üstelik fiyatı da uygun. 
      
        Avon el kremi yeni kullanmaya başladığım bir ürün. Bunu da sipariş etme nedenim çikolata tutkum :)
Kakao yağı ve E vitamini içeriyor. Emiciliği güzel. Elinizde yapış yapış bir his bırakmıyor. Kokusunu söylemeye gerek yok zaten :)
        Bu 3 ürün arasında favorim tabiki de Florenadır. İlk gördüğünüz yerde kapın bir tane derim.

Bakımlı günler dilerim ;)

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder