Translate

10 Aralık 2013 Salı

LANCOME


               Herkese merhaba, yukarıda gördüğünüz ürünler Lancome'un testerları. Annemin Lancome'dan yaptığı dünya kadar alışveriş sonrasında verilen mini hediyelerin bir kısmı. Benim kaptıklarım 2 çeşit fondöten ve Lancome Dream Tone cilt tonunu düzenleyen bakım. Özellikle Dream Tone'u çok merak ediyorum. Düzenli olarak kullanıp size en kısa zamanda bilgi vereceğim.
              Fondöteni denedim ve harika diyebilirim. Sabah sürdüm, gece 12 de yıkamaya gittim. Aynaya baktığımda sabahki gibi duruyordu. Sanırım Mac fondötenimi rafa kaldırmama neden olabilir. Testerlarım bittikten sonra Lancome deneyimimi size aktaracağım..
              Takipte kalın....

2 yorum:

  1. Dreamtone çok etkili kesinlikle kullanmalısın, ben çok memnunum. Yakında yorumlarımı da yazarım. Bloguma da beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İki gündür düzenli olarak kullanmaya başladım. Umarım bende memnun kalırım. Takipteyim..Teşekkürler..

    YanıtlaSil