Translate

4 Aralık 2013 Çarşamba

Rimmel London / Stay Matte Pudra


        Bugünkü yazımda Rimmel London'ın pudrasını mercek altına alacağım. Şunu söylemeliyim ki   hayal kırıklığı oldu. Çünkü benim için pudrada önemli olan kapatıcılık özelliğinin olması , o da malesef bu üründe yok. Rimmel London yeni keşfetmeye başladığım bir ürün. Aldığım tüm ürünlerinden memnun kaldım. Tabiki pudrayı alana kadar. Hayal kırıklığı yaşamamın nedeni fazla araştırmadan, özelliklerine bakmadan almamdan kaynaklandığını düşünüyorum. Eşinizle alışverişe çıkınca satıcıyla fazla konuşma fırsatınız da olmuyor malesef .. :)
        İlk önce şunu söylemeliyim ki ürünün kesinlikle kapatıcılık özelliği yok.  Sizin için kolumda denedim sizde fark edeceksiniz. Sürdüğüm yerdeki tek fark tenimin tonunu değiştirmesi. Onun dışında herhangi bir kapatıcılık yok.
   

        Ürünün bir diğer kötü özelliği ambalajı. Çok basit ve kalitesiz malzemeden yapılmış. İlerleyen zamanda kapağının tutmayacağına eminim. Yani çantamızda taşıyacaksak dikkatli olmalıyız. 
        Ürünün olumlu yönlerini ele alırsak; en başta benim gibi yağlı ciltlere sahip bayanlar için önerebilirim.Cildinizi matlaştırıyor ve parlamayı önlüyor. Bu matlık  uzun bir süre devam ediyor. 
        Kullandığınız zaman cildinizde bir ağırlaşma hissetmiyorsunuz. Bu da benim için önemli , çalışma anında cildimde kaşınma olması, bir ağırlık hissetmem halinde rahatsızlık duyuyorum ve başlıyorum cildimle oynamaya. Hafif bir ürün olduğu için fondötenin ve bb kremin üstüne sabitleme amaçlı  kullanılabilir. Özellikle 001 Transparent tonu. Ben kendime 008 cashmere aldım. Cildimde doğal bir renk tonu sağladı. Ürün 14 gr ve  fiyatı 15,00 tl. Kokusu çok güzel. 
       

       Sonuç olarak şunu belirtmeliyim ki bir daha satın alacağım bir ürün değil. Bitene kadar fondöten üzerine kullanırım. 

       Kendinize iyi davranın....
   
Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder