Translate

26 Aralık 2013 Perşembe

Rüzgar Mira OKAN / Kendi Stilini Yarat


        Herkese merhaba. Evet yılbaşına sayılı günler kaldı. Heyecanlı ve mutluyuzz.
   Bugün sizlere yenil yıl hediyesi olarak aldığım bir kitaptan bahsedeceğim. Hediyemi dün aldım ve tabi ki hemen okuyamasam da bayağ bir inceledim. Bence her bayanın elinde bulunması gereken bir kitap.
         

        Kitapta bahsedilen konulara bir gözattım . Kadın ve erkek beden ölçüsü nasıl alınır, uluslararası beden ölçüleri tablosu, sütyen bedenleri, vücut tipini belirleme ve ona göre stilini, tarzını yaratma, renk tonları, makyaj önerileri (örneğin kırmızı ruj nasıl sürülmelidir), trençkot,deri ceket nasıl giyilir, parfüm , çanta, ayakkabı vs.. 
        Bakım ve stil hakkında her türlü konuyu bulabilirsiniz.


Renk tonları



Ayakkabı seçimi

Beden ölçüleri tablosu

Vücut tipinizi bulun

        Bazı kısımlarının fotoğrafını çekerek . Azda olsa fikir sahibi olmanızı  istedim. Kitap Alfa Yayınları çıkışlı. İlk basımı Kasım 2013 'te gerçekleşmiş.
        Kitabın fotoğraflarla renklendirilmesi onu daha eğlenceli hale getirmiş. Kitabın dili hakkında bilgi veremeyeceğim. Çünkü henüz okumaya bu akşam başlayacağım. Ama galiba başucu kitaplarımdan olmaya aday =)
        Bu güzel hediye için canım arkadaşım Hande'ye teşekkür ediyorum. 
Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam
Facebook/ ballı turtam

Bakımlı günler dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder