Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

MAKEUP Factory Fixing Powder / Sabitleyici pudra



         Herkese merhaba, bugün sizlere memnun olduğum bir markanın sabitleyici pudrasından bahsedeceğim.
Makeup Factory fixing powder.

       

        Ürün makyajı sabitliyor ve suya dayanıklı hale getiriyor. Makyajımızı tamamladıktan sonra sabitleyici pudramızı tampon şeklinde uyguluyoruz. Her ne kadar bembeyaz gözüktüğü için makyajınızın bozulacağını düşüncesini yaratsa da herhangi bir negatif durum söz konusu olmuyor. Tabi ki çok fazla uygulamamak gerekir
     
                 
       Ürün cildimde bir ağırlık yaratmadı. Çok ince bir yapısı var. Bu da bir önceki yazımda bahsettiğim üzere benim için önemli. Birde kullandığım zaman makyajım daha doğal bir tona bürünüyor. 
        Makyajı suya dayanıklı hale getirdiği konusunda katılamayacağım. Suratıma yağmur damlaları düştüğü zaman benim için bir kaçış yolu olmuyor . Sabitleme özelliğine baktığımda ise bundan memnun kaldığımı söyleyebilirim. Yağlı bir cilt yapısına sahip biri olarak t bölgesinde ki parlamayı önlediğini de söyleyebilirim.
       

         Ürünün ambalajını kaliteli ve kullanışlı buldum. Kabının üzerindeki  delikler sayesinde istediğiniz kadar döküp uygulayabiliyorsunuz. 

          Makeup Factory'nin üretim yeri Almanya. Fiyatı 30 tl civarında olması lazım. Golden Rose'dan satın almıştım. Uzun soluklu kullanabileceğiniz bir ürün. Markanın birkaç ürününü daha kullandım ve çok memnun kaldıklarım oldu. Bunları da sizinle paylaşacağım.
          Şimdilik kendinize iyi davranın..

Twitter/ balliturtam
 İnstagram/ balliturtam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder