Translate

8 Kasım 2013 Cuma

Mini Mini Hediyelerimm



              Son yılların trendi düğün , nişan gibi özel günlerimizi paylaşan yakınlarımıza hatıra olması amacıyla hediyelikler dağıtmak. Bende bu modadan geri kalmadım tabiki :)  Arkadaşlarımla el ele verip konuklarım için hediyelikler yaptık. Mini kavanozlar , kurabiyeler , ojeler vs..

             Hediyelerimi kendim hazırlamak istedim. Benim için o yoğunlukta biraz zor olacaktı ama daha eğlenceli ve değerli olacağını düşündüm. Topladım kızları ve giriştik bu işe.  Nişanımda konuklarım için iki çeşit hediye hazırladık. Malzemeler için ilk tercih noktası tabi ki Eminönü oldu. Her köşesini talan ettik . Renkli kurdeleler , mini kavanozlar, nazar boncukları , uğur böcükleri, rengarenk şeker hamurları , kurabiye kalıpları , tüller vs.. bir sürü şeyler aldık.

            İlk olarak mini kavanozlarımızı süsledik. İçine ne koymamız gerektiği konusunda çok düşündük ve sonunda kahvede karar kıldık. Hem güzel kokuyordu hemde nede olsa bir kavanoz kahvenin kırk yıl hatırı vardır dedik :) Renkli kurdeleler,tül, uğur böceği ve nazar boncuğunla süsledik. Çok tatlı oldularr..

       


                


                   Kavanozlarımın üstüne sonradan birde etiket hazırladık . İsimlerimiz, tarih , fotoğraf.

                   Nişan için bir diğer hediyem şeker hamurlu kurabiyeler oldu.Bunlarda çok tatlı oldular. Fakat bizi inanılmaz uğraştırdı. Bir ara tansiyonum düşmüş fenalık geçiriyordum. İki farklı şekilde uyguladık kalpli ve arabalı.  Çok cicilerrrrrrr
             







                 Şimdi gelelim kına geceme. Kına gecemde kızları en çok ojeyle mutlu edebileceğimi düşündüm . Tabiki rengi kına gecesinin renk simgesi olan kırmızı olmalıydı. Bunları maalesef yapmaya  vaktim olmadı. Gitti gidiyorda bir firmadan satın aldım. Yapanın ellerine sağlık :)

                 

               Düğünde ise çok düşündüm , çok araştırdım. Hem uygun fiyat olmasını istiyor hem de kalıcı olmasını istiyordum. Sonunda notluk almaya karar verdik. Rengarenk kartonlarada tarih ve hoşgeldiniz yazarak notluğa tuttruduk. Şuan işyerimde herkesin masasında duruyor :)

             

Benim hediyelerim bu kadardı. Bazen neden uğraşıyosun yaptırsana diyenler oldu ama böyle çok daha zevkli sanki :):) 
Arkadaşlarım içinde bir kaç hediye yapmıştık onları da paylaşmak isterim sizle.
Kitap ayracı . Oldukça kalıcı bir anı

Bunlarda minik kutularımız içine mum koyduk . Eminönünde satılıyorlar. her renk desen var çok güzeller tavsiyemdir :)
Şunu da belirtmeden geçmek istemiyorum. nişanımda ki kurabiyelerle çok uğraştığımı söylemiştim. Ama eğlencenin sonunda bir kısmı yerlere atılmış kırılmıştı vs. Onları öyle görünce duyduğum üzüntü çok derindi :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder